Neox Forum
Not logged in [Login - Register]
Go To Bottom

Printable Version  
Author: Subject: Pereira sagde til Marca: 'Nej, jeg synes ikke, det er fantastisk. Det kan være for folk, der ikke ser spil, men det er...
LaunaMauro
Junior Member
**

Registered: 12-6-2021
Member Is Offline

thumbdown.gif posted on 20-6-2021 at 07:21 AM
Pereira sagde til Marca: 'Nej, jeg synes ikke, det er fantastisk. Det kan være for folk, der ikke ser spil, men det er ikke for os. Vi har et
godt hold med kvalitetsspillere i alle positioner, drevet af Rodgers, som vi har nivelleret med, siden han a

Pereira sagde til Marca: 'Nej, jeg synes ikke, det er fantastisk. Det kan være for folk, der ikke ser spil, men det er ikke for os. Vi har et godt hold med kvalitetsspillere i alle positioner, drevet af Rodgers, som vi har nivelleret med, siden han ankom. Leicester City-back, Ricardo Belgien trøje Pereira, insisterer på, at spillerne forventes at opnå deres succes denne sæson. Den portugisiske international gennemgik en operation på en ACL-skade i marts, og han er forpligtet til at tage sin tid i rehabilitering. Leicester City-back, Ricardo Pereira, fastsætter ikke en dato for hans tilbagevenden fra skade. . Han postede på sociale medier: 'Jeg troede aldrig, at dette kunne ske med mig, men bestemt Spanien trøje tror ingen det. Resultatet af eksamen var et chok, da intet forudsagde en skade af denne sværhedsgrad. Leicester City-back, Ricardo Pereira, indrømmer, at han var chokeret over omfanget af hans knæskade, da han først hørte nyheden. Den portugisiske international er blevet udelukket i op til seks måneder med ACL-skade, som han pådrog sig i en 50-50 udfordring med Aston Villa-kaptajn Jack Grealish mandag. Leicester City-back, Ricardo Pereira, har talt om sin sæsonafslutte ACL-skade. . Pereira insisterer på, at han 'ikke er overrasket over midtstoppens indflydelse siden hans ankomst i januar fra Sporting CP. Leicester City-back, Ricardo Pereira, var overbevist om, at Bruno Fernandes ville blive en succes med Manchester United. Den portugisiske international fortalte Sky Sports News tyskland trøje om hans opsving: 'Det går godt. Det var hårdt i de første par dage; Jeg havde en masse smerter fra operationen, og det var svært at bevæge sig, som når jeg skulle på toilettet eller noget..

Look into my page - billig fodboldtøj
View user's profile Visit user's homepage View All Posts By User

Go To Top